Začalo se to dít.

 pane rouge

Enter
Poslali jste
začalo se to dít
Enter
Poslali jste
ukončuji život v olomouci
Enter
Poslali jste
podle všeho končí datem 31.8.2022
Enter
Poslali jste
UŽ ZA MĚSÍC
Enter
Poslali jste
první pocity? lítost
Enter
Poslali jste
je to dobře? měl bych to tam ještě nevzdávat? ach, já vám nevím
Enter
Poslali jste
teď sedím v pražském bytě, a říkám si: budu tu šťastný?
Enter
Poslali jste
je vůbec místo kde BUDU ŠŤASTNÝ?
Enter
Poslali jste
olomouc to byla dlouhou dobu
Enter
Poslali jste
ale mám pocit, že už mě tam nic pěkného nikdy nepotká
Enter
Poslali jste
možná se tam vrátit za pár let
Enter
Poslali jste
až místní bary zapomenou, víte
Enter
Poslali jste
ale teď? co tam teď
Enter
Poslali jste
vše tam ovládají zlí, toxičtí lidi
Enter
Poslali jste
ale praha....praha je tak anonymní
Enter
Poslali jste
tady to zas ovládají rusové a ukrajinci.
Enter
Poslali jste
já vám nevím, no
Enter
Poslali jste
pane rouge, určitě jsem nejšťastnější období života zažil v roce 2019 v olomouci
Enter
Poslali jste
o tom jsem přesvědčen
Enter
Poslali jste
.....ale všichni ti lidi a věci,,,díky kterým to období bylo šťastné....zmizeli
Enter
Poslali jste
zůstala jen bolest.
Enter
Poslali jste
může se to vrátit, myslíte že můžete na jednom místě donekonečna opakovat prchlivé okamžiky štěstí?
Enter
Poslali jste
já myslím že ne
Enter
Poslali jste
že štěstí čeká na jednom místě pouze v určitý čas, určitou dobu, a pak už se nemůže v tomtéž městě a na téže místech nikdy zopakovat.








Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Bujabéza (ne) všední osamělosti aneb Seznamovací HELL

BANGER. (recenze)

Jiří Palach a zabití Nepěkného Tvora