BILANCOVÁNÍ

PRO A PROTI PRAHY:

PRO PRAHY:
1. Jsou v ní cca 3 přátelé . (Což je hodně.)
2. Kultura a hudba na úrovni .
3. Když tam udělám koncert, je možný že na něj někdo přijde .
4. Koncerty je KDE dělat .
5. Můžu se seznámit a seznamovat v libovolném skateparku a nebýt odkázán na jeden, jediný. 
6. Můžu chodit do libovolných hospod a nebýt odkázán na dvě - ve kterých jsou navíc toxic people. 
7. Za jakoukoliv práci, co budu dělat, dostanu slušně zaplaceno. 
8. V Praze mám rodinu.

PROTI Prahy:
1. Nemyslím si že je tam má budoucnost. Spíš fetující minulost.
2. Praha je v samém centru republiky i Evropy. Je ve středu všeho. Stejně jako rád v hospodě nebo v kině sedím na kraji, abych mohl kdykoliv uprchnout, to samé potřebuji ve městě. Praha je centrální město. To vytváří dojem tíhy všech okolních měst a států. To celé plyne ve zvýšené úzkostné stavy až pocity klaustrofobie.
3. V Praze nelze trávit den aby člověk neviděl někoho nekde blít, močit nebo slyšel mluvit rusky.
4. V Praze jsou všichni nepříjemní a přísně se tam dodržují jakákoliv pravidla. To ukázal hlavně covid.
5. Praha je jako new York. Když v Praze umřeš na ulici, každý tě překročí.
6. Jen o málo místech v Praze a okolí můžu prohlásit, že jsou hezká nebo že je mám rád.
7. V Praze nejsou češi. ani hanáci. Jen cizinci. To tvoří pocit depersonalizace a neosobitosti.
8. Během delších pobytů začnu v Praze cítit úzkost, až paniku kterou mám potřebu tlumit. Vším.
9. V Praze mám rodinu.

PRO A PROTI OLOMOUCE: 

PRO OLOMOUCE:
1. Miluju to tu. Miluju to město. Miluju okolí města. Svatý Kopeček, Hlubočky, Prostějov a Plumlov, to všechno. Rád se koupuju na Nákle i v Poděbradech. Líbí se mi Uničov a Litovel. Miluju že jsou v blízkosti hory. Loučná nad Desnou. Losiny. Šumperk. Líbí se mi volnost, kterou tu pociťuji a ten fajn pocit, že mě neviditelné stěny neštosují zaživa. Miluju to tu tolik, že normálně pociťuji lítost, to tu opustit. (Dokonce se mi zdál sen, kde jsem byl průvodce jakési slovenské dívky olomoucí. Fakt.)

2. Umím si představit, že tu budu mít jednou ženu a vychovávat rodinu. Přijde mi to pro rodinu jako ideální místo.

3. Líbí se mi jen tak jezdit olomoucí, jen tak ní chodit, dokonce mi tu nevadí mluvit s lidmi. Lidi tu jsou většinou milí a na chodníku by vás možná nenechali umřít. (Například po zlomenině ruky se mě hned cizí paní ptala jestli jsem v pořádku, po pádu na skejtu taky.)

4. V roce 2019 jsem tu zažil nejhezčí období svého života.

PROTI OLOMOUCE:

1. Seznam Lidí, co mě v Olomouci opustili:
- Veronique
- Lucije
- Jiří K
- Ludmila 
- Diana (kterou doteď všude potkávám aniž bych chtěl)
- Jiří Žák
- Jana (kterou brzo potkám, aniž by chtěla)
- Olda, Martin, Filip, a celý Skejt kolektiv 
- Překladatel Charlese Bukowskiho 
- x dalších lidí, kterým sice nepřikládám takovou důležitost, ale to vědomí tam je.

2. Kvůli všem mým rozchodům V Olomouci mám status Dominika Feriho. Je možné, že je spíše v mé hlavě, ale možná taky ne.

3. Nikdy tu nedostanu dobře zaplaceno za jakoukoliv práci.

4. Nikdy tu nebudu mít kde koncertovat s alternativním rapem a elektronikou.

5. Nikdy tu nebude pořádná hudba - vrchol Olomouce je kytarový rock.

6. Moje básně a literatura není v Olomouci chtěná a není ji rozuměno. V Praze je.

7. Nedokážu si tu najít bydlení, kde by mě nikdo nerušil.

8. V Olomouci mám k dispozici dvě hospody.

9. V Olomouci mám k dispozici dva skateparky. 

10. V Olomouci nemám rodinu.

......Počty zní jasně.

Nebo Ne?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Bujabéza (ne) všední osamělosti aneb Seznamovací HELL

BANGER. (recenze)

Jiří Palach a zabití Nepěkného Tvora