Běžný den v životě chorého člověka

 1. Jsem zabalen, připraven na odchod, mám půl hodiny na to chytit vlak z Pardubic do Prahy.

2. Zjišťuju že nemám kreditní kartu kterou jsem nechal v autě 1000 km daleko!!!! 😭

3. Utíkám do auta. Přitom kašlu. Jsem totiž poměrně nemocnej.

4. Po cestě si uvědomuju: Vzal sis léky?! Pokud ano, kam sis je dal?!

5. Na chodníku zběsile probírám svůj batoh.

6. Choděj kolem lidi a čumí.

7. Zjišťuju že mám úplně mokré příruční zavazadlo

8. To proto že mi tam "prasklo" plechovkové pivo. Ne, nevím jak se to mohlo stát.

9. Zahazuji prasklé pivo v dál. Lidi čumí.

10. Pokračuju do auta - nynější plán je přejet autem k baráku, kde si vezmu léky a poté se pokusit zaparkovat u nádraží, což dopředu vím že bude v pátek podvečer v Pardubicích naprosté peklo.

11. Jedu zběsile k domu. Ignoruju chodce na přechodech, rychlostní limit atd.

12. V kruháči mi vjede nějakej Jeep do cesty takovým způsobem že málem dochází ke srážce. Zběsile troubím.

13. Přijíždím k baráku. VŠUDE JE PLNO. najíždím autem na chodník a posléze trávník.

14. V baráku je bohužel procesí lidí. Jsou to moji sousedi, co bydlí dveře vedle mě. A čumí.

15. Říkám "dobrý den," s výrazem laně chycené do pasti. Leje ze mě pot. "Stojíte na trávníku" říká mi pan soused. Odpovídám: "já vim no."

16. V bytě beru léky.

17. Nabíhám zpátky do auta. SOUSEDI MI BLOKUJÍ JEJICH AUTEM AUTO.

18. ZBĚSILE TROUBÍM.

19. Mrtvolně bledý Soused který to celou dobu pozoruje z chodníku, se rozhodne, že mi chce cosi sdělit a ťuká mi na okno. 

20. Sousedi naštěstí odjíždí. Mrtvolně bledého souseda zcela ignoruji a odjíždím.

21. V autě mi dochází že doposud jsem jezdil se zhasnutými světly.

22. Během cesty na nádraží o milimetry míjím chodce na přechodech a vidím asi tak tři dopravní nehody.

23. U meldonalda (kde je reálně edno ze tří free parkovišť v celých Pardubicích) je absolutní mayhem.

24. Řeším situaci ovšem šalamounsky a opodál vyčkávám až se uvolní parkovací místo. V TU RÁNU tam najíždím.

25. Mission accomplished. Vlak jsem stihnul, protože má nakonec více než 20 minut zpoždění....




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Bujabéza (ne) všední osamělosti aneb Seznamovací HELL

BANGER. (recenze)

Jiří Palach a zabití Nepěkného Tvora