Policie Pardubice

 Neustálý policejní dohled 

To jsou pro mě Pardubice 

Neustálé policejní vozy 

To jsou pro mě Pardubice 

Tam kde jsou modrý majáčky 

Tam jsou pro mě Pardubice

Nelze někam jít aby tam nebyla 

Velevážená policie Pardubice 

Nelze něco prožít aby tam nebyla 

Respektována policie Pardubice 

Dost jsem se divil, když jsem viděl film 

Jedině Tereza 

Že tam nebyla policie Pardubice 

Když totiž vyjdu před dům čeká tam na mě 

Policie Pardubice

Za stěračem u auta mám lísteček od policie Pardubice

Chci se podívat na vánoční stromek vidím tam 

Vůz policie Pardubice

Chci žít svůj život, čeká na mě policie Pardubice

Vrátím se z Prahy, na nádraží mě uvítá policie Pardubice

Musím si dávat pozor, jinak mě nachytá

Policie Pardubice










Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Bujabéza (ne) všední osamělosti aneb Seznamovací HELL

BANGER. (recenze)

Jiří Palach a zabití Nepěkného Tvora