TOP 10 NEJLEPŠÍCH HLÁŠEK, KTERÉ POHLADÍ PO TĚLE I PO DUŠI

 #1
"No já se s tebou chtěla rozejít dřív, ale když Ty jsi tak dobře šoustal, že jsem to pořád prodlužovala."
- Od Ex


2#
"Já tě mám taky ráda"
- Od kamarádky


3#
(Šeptem:) "Miluju Tě. Ještě jsem nepoznala nikoho jako jsi Ty."
- Od Ex

4#
"Z toho roku co se vídáme, se mi zdáte jako hodně citlivý a zajímavý člověk, a je očividné, že společnost Vás úplně nedoceňuje."
- Od terapeuta

5#
"Chytlo mě to za srdce. Můžu říct, že sem i brečel."
- Od hosta v baru v reakci na dj set

#6
"A máš radši koprovku nebo svíčkovou?"
- Olomoucký mladík směrem ke slovenské dívce během zcela evidentního pokusu o sbližování.


7#
"Víš co, ono se o mladejch holkách řiká: "neblázni, je mladá." Jenže nikdo ti neřekne, co to přesně znamená. No znamená to to, že ženy obecně neví co chtěj, a ty mladý to nevěděj už vůbec. A začnou s tebou chodit. A sou jako nepopsanej list papíru. Všemu je můžeš učit, všechno jim můžeš ukázat. A ony to nasávaj, nasávaj to kamaráde jak zkurvený houby! Jejich stránky se plněj a seš na nich ty! Jenže pak přijde určitej okamžik, jo... Přijde ten okamžik, kdy začnou ZJIŠŤOVAT co asi tak možná od života chtěj, a může se stát že zjistěj, že ty to nejsi. A nebo taky zjistěj že od tebe toho už nasály dost, a teď budou chtít nasávat vědomosti jinde. Tak jako tak budeš v píči."
- od random hosta v baru

#8
"It almost looks like men with beautiful taste in music (and other things) are always attracted to girls, which has horrible taste in music (and other things.) That's the reason it never works."
- Kamarád z Japonska na fb

#9
"Seš šikovnej a talentovanej člověk, a krásně píšeš. Proto je mi líto, že s tim nikde nejsi, nikam ses s tim nedostal, no."
- Mirek Moc

10#
"Ej ty klauné, z kerého cirkusů jsi to dojél?"
- Od pohledu značně ovíněný pán středního věku směrem k mé osobě, když jsem vystupoval z taxíku, v půl jedné v noci, se skejtem v ruce na Uherskohradišťském náměstí.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Bujabéza (ne) všední osamělosti aneb Seznamovací HELL

BANGER. (recenze)

Jiří Palach a zabití Nepěkného Tvora