Zvuk Motoru

 .... Co se mi vybavuje, když poslouchám svůj poslední mix?

... Vybavuje se mi ten nádhernej zvuk, když řadím 
z jedničky na dvojku těsně po rozjetí
v tom lednovým těžkým mrazu, kdy
se sněhový třpytky tříští o chodník

Všechno je zalitý sněhem, život má 67 BPM a já 
slyším to jemný, jemňoulinký
uškytnutí
Když se Panda snaží zvládnout to náhlý rozjetí - 
Pak na mne zase promluví

"Hrk"
"Otvírám ti za jízdy kufr, abys věděl, že jsi v bezpečí"
Říká Panda svým trochu netypickým
mateřským gestem - 
(Tak jako každá máma)

Spokojeně vrní 

... jako elektrický kytary v Miami v šedesátejch letech
Všechno je zalitý sluncem, ale přitom sněží
Jde to do žluta, oranžova, teplý 
barvy
Kloužu po tom bílým
Panda vrní, křupe na sněhu jinak než nohy, přesto je to 
Podobný
Blinkr si hraje už zase na metronom, jede si svý tempo zatímco mě 
Míjí tramvaj plná hanáckejch studentek, a já se úsměvem troubím, už dávno totiž nestojím
na brzdě, ale používám ruční 
Kterou se v životě tak pěkně driftuje...

Je nádherný mít řidičák.

....Tak Neváhej být řidič :-) 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Bujabéza (ne) všední osamělosti aneb Seznamovací HELL

BANGER. (recenze)

Jiří Palach a zabití Nepěkného Tvora